PRIMERI DOBRE PRAKSE
AI-TRENDI
AI-ORODJA
Program
Umetna inteligenca vs naravna neumnost
Simon Dobrišek

9:00 – 9:20
Kakšne so ključne sestavine umetnih inteligentnih sistemov? Kakšni so pozitivni in negativni vidiki razvoja? Kako se razvija umetna inteligenca v marketingu?
Na takšna in podobna vprašanja bo na uvodnem predavanju odgovoril strokovnjak za umetno inteligenco Simon Dobrišek, izredni profesor in predstojnik Laboratorija za strojno inteligenco na Fakulteti za elektrotehniko UL.
Kreativnost, nagrade in AI
Nicolas Huvé

9:20 – 9:50
Kako najnovejši trendi na področju AI spreminjajo kreativnost in ocenjevanje del? Kako se je v inovativnem eksperimentu odrezala AI v vlogi člana ocenjevalne komisije? In kako AI izziva naše dojemanje ocenjevanja ustvarjalnosti?
Odgovore bo podal Nicolas Huvé, operativni direktor pri Epica Awards, ki podeljuje globalne nagrade za ustvarjalnost.
Neizogibna prihodnost AI-ja v marketingu
Andraž Štalec

9:50 – 10:05
Podajte se v nenehno razvijajočo se pokrajino, v kateri se stikata umetna inteligenca in marketing. Andraž Štalec, CEO in soustanovitelj podjetja Red Orbit, nam bo razkril najnovejše trende umetne inteligence, ki vztrajno preoblikujejo marketinško vesolje.
Dotaknili se bomo skromnih začetkov umetne inteligence in sledili njeni transformaciji od znanstvenofantastičnih sanj do dobronamernega spreminjanja igre na področju marketinga.
S primeri iz resničnega sveta in vizionarskimi vpogledi boste bolje razumeli, kako sinergija umetne inteligence s trženjem spodbuja inovacije in rast.
ODMOR ZA KAVO
Maksimiziranje GPT-ja: dobiš, kar daš
Matej Golob

10:30 – 10:45
ChatGPT, Bard, Inflection Pi, Llama in Anthropic Claude – podobni, ampak različni. Kako se z njimi pogovarjati brez (nepotrebnega) razočaranja?
Maksimiranje GPT-orodij (ang. Generative Pre-trained Transformer) bo predstavil Matej Golob, soustanovitelj in vodilni partner v podjetju CorpoHub.
Lastne AI-rešitve: priložnosti in izzivi
Uroš Svenšek

10:45 – 11:00
Kakšne priložnosti v marketing prinaša umetna inteligenca poleg višje produktivnosti? Kako razviti lastne marketinške AI-rešitve? Kako navduševati ciljko z nikoli prej videnimi izkušnjami in personaliziranimi vsebinami?
Z Urošem Svenškom, vodjo digitala na Agenciji 101, bomo odkrivali, kaj se da in kaj se bo dalo v prihodnosti.
GPT, prosto sledi mojim navodilom
Špela Poklukar

11:00 – 11:20
Na predavanju se bomo spoznavali z jezikovnimi modeli, ki nam generirajo vsebino na podlagi želenih podatkovnih virov. Poseben poudarek bo na orodju LlamaIndex, ki podpira integracijo najrazličnejših podatkobnih virov, je kompatibilna s trenutno najbolj razširjenimi vektorskimi bazami, in podpira več načinov procesiranja dobljenih informacij, sinteze odziva, ter izhodnih kanalov.
Špela Poklukar je konzultantka strojnega učenja v podjetju Endava, ki se v zadnjem času ukvarja predvsem z generativno umetno inteligenco.
Umetn(išk)a inteligenca
Luka Tišler

11:20 – 11:40
Spoznaj širok spekter AI-orodij za generiranje vizualnih vsebin in jih »skombiniraj« za večjo produktivnost in ustvarjalnost. Več o umetn(išk)i inteligenci bo predstavil Luka Tišler, ustvarjalec vizualnih vsebin z AI.
Zakaj naš šef IT ni na počitnicah v Grčiji?
Andraž Zorko

11:40 – 12:00
V nedavno objavljeni raziskavi, izvedeni med uporabniki spletnega portala #NewMR (How is AI going to impact market research and insights over the next ten years?) večina od več kot 200 anketiranih prepoznava UI in avtomatizacijo kot nekaj pozitivnega za razvoj storitev trženjskega raziskovanja, predvsem z vidika učinkovitosti in se nad uporabo UI navdušujejo.
Kot področje znotraj trženjskih raziskav, na katerem bo imela uporaba UI po njihovem mnenju največjo vlogo, pa na prvem mestu navajajo analizo odgovorov na vprašanja odprtega tipa. A to seveda ni vse. Kako se že danes uporablja UI v praksi trženjskega raziskovanja in kje bo UI prišla najbolj do izraza, bo s tremi konkretnimi primeri uporabe predstavil Andraž Zorko, partner in direktor, Valicon. Predstavnik tistih, ki imajo vpogled v potrošnika, znamke, oglase, medije, izdelke in storitve.
Ali nas bo AI nadomestila?
Primož Lukežič, Kristina Gregorc, Gašper Štern, Katja Štok

12:00 – 12:40
Kdo se boji za svojo službo? Podizvajalec? Agencija? Naročnik? V »boju« se bodo pomerili fotograf Primož Lukežič, Kristina Gregorc, vodjo digitala in CX v Mercatorju, in Gašper Štern, umetniškim direktor v agenciji AV studio. Debato bo vodila novinarka Katja Štok.
Kot bi pred desetletji rekli, da nas bodo zamenjali računalniki, programi, ali internet. AI ne bo nadomestila ljudi, vendar bodo ljudje z znanjem o AI zamenjali druge. Zato je čas, da se naučite sodelovati z AI in skupaj ustvarjate boljše rešitve za boljše rezultate.
ODMOR ZA KOSILO
AI in CX: zmagovalni duo za zvestobo strank
Igor Pauletič

13:40 – 14:00
Kako razumeti potrošnike, ustvariti boljše celostne izkušnje strank in graditi močne, dolgoročne odnose z njimi?
Optimizacijo, avtomatizacijo, personalizacijo in integracijo umetne inteligence (AI) v celostno izkušnjo strank (CX) bo s konkretnimi primeri predstavil Igor Pauletič, soustanovitelj in direktor podjetja FrodX.
AI – zlati prinašalec ali pitbul terier?
Živa Deu

14:00 – 14:20
Prednosti in nevarnosti uporabe umetne inteligence pri znamčenju uveljavljenih znamk.
»Če ni Argeta, je samo pašteta,« pravi Živa Deu, vodja digitalne strategije pri strateški poslovni enoti namazi, Atlantic Grupa. Da se vsako sekundo nekje v svetu odpre 7 Arget, ni dovolj, da je odličen le izdelek, odlična mora biti tudi komunikacija. Kaj AI prinaša in odnaša v komunikaciji bomo izvedeli na primeru dveh Argetinih kampanj.
Prihodnost influencer marketinga
Nika Kristina Butina

14:20 – 14:40
AI kot prihodnosti iskanja influencerjev: odkrijte moč AI-sugestiranih seznamov in semantičnega iskanja. Nika Kristina Butina, soustanoviteljica in direktorica agencije za influencer marketing Epidemic, bo razložila, zakaj je v dobi digitalizacije prehod od agencije do platforme smiselen, kako lahko AI preoblikuje način iskanja in sodelovanja z influencerji ter pripomore k uspešnejšim kampanjam z influencerji.
A(I)ttention
Dr. Martin Jakomin

14:40 – 15:00
Kako najti pravi oglas, ki bo pritegnil pravega uporabnika, ob pravem času in na pravem mestu? Vse to, hitreje kot lahko pomežiknite z očesom! Dr. Martin Jakomin, podatkovni znanstvenik iz podjetja Outbrain, bo predstavil najnovejše trende programatičnega oglaševanja, kjer metode umetne inteligence igrajo ključno vlogo pri povezovanju spletnega občinstva z oglaševalci.
brAInstorming
Boštjan Prijanovič

15:00 – 15:20
Tehnologija ni tu, da nadvlada našim možganom. Tu je, da služi našemu telesu. In ni nas je treba biti strah. Ustvarjanje z AI-orodji je v svojem bistvu posnemanje. Blagovne znamke hočejo biti drugačne, kreativci pa ustvarjati nekaj novega, svojega. Nočejo posnemati.
Zakaj se moramo bati ljudi, in ne umetne inteligence, bo povedal Boštjan Prijanovič, partner in direktor v agenciji New Moment.
PRIDRUŽI SE NAM
200+
udeležencev
15+
predavateljev
3
sklopi
Organizator:
info@ai-event.si
01 434 56 41
© 2023 ai-event.si | Varovanje osebnih podatkov | Izdelava spletne strani: